Happy Birthday

Ja för si så där 17 år sen föddes en liten flicka vid namn Sanna.. alltså jag!
Min sjuttonårsdag började med att jag vaknade upp med älsklingen och sedan en frukost med nybakta frallor.
Sen har jag haft min kära släkt och mina kära vänner hos mig idag.
Har ätit sjukt mycket tårta, kakor, bullar, cupcakes och allt som hör till, så jag tror magen snart ska spricka.
Är framförallt jättenöjd med presentera, bilder på det får ni senare men kan ju nämna att jag b.la fick
  • pengar till resan, både i svenska kr och euro.
  • parfym, britney spears Belive.
  • jumpsuit
  • topp
  • smycke från Kenza.
  • ringar
  • armband
  • cupcakes + cupcakesbok.
Nu ska jag fortsätta ha en super födelsedag så vi hörs!
Puss!





Ring by Kenza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0