Happy Sunshine

Vilken vecka! Har knappt suttit vid datorn alls. Det är ju sommar ute nu förfan, gud vad härligt det är med sol och värme efter en sådan lång och kall vinter!
Jag har verkligen haft ett bra påsklov än så länge!
  • I lördags var det fest
  • söndags träffade jag min underbara bästis Lovi.
  • Måndagen tillbringade jag hos älskling i solen med sällskapsspel.
  • Tisdagen med min fina vän Nathalie.
  • Onsdagen med min fina vän Olle i stadsparken.
och dagen har spenderats med min fina vän Tea på stan och affären New Yorker!
Är riktigt glad att New Yorker öppnat här i stan nu för det är min favoritaffär. Gick då inte ut från affären tomhänt kan jag säga!
Nu väntar jag in maten som pappa håller på med ut i köket och sedan drar jag iväg och träffar min älskling.

årets första solbränna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0