Här bor jag.

Jag bor på Väster i Örebro, staden där allt otäckt händer nu mer. Här har jag bott hela mitt liv och här blir jag kvar ett bra tag till. Jag tycker om att  bo i Örebro, jag känner till trakterna väl och bor centralt vilket gör att jag har nära till det mesta. Örebro är en fin stad men förut hände det nästan ingenting här, men på senare år känns det som att den har förändrats och utvecklats. Det finns både "hissar" och "dissar" med att bo här;
-Hiss: det är en trevlig stad bortsätt från våldtäcktsmännen.
-Hiss: du har nära till allt, cykelavstånd.
-Diss: liten stad, alla vet vem du är eller känner dina kompisar.
Men vad vet jag om andra städer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0