it's something

Detta blir ett kort inlägg innan det är dags att sova.
Har haft en trevlig kväll, var och träffade Olle, en gammal kompis som jag inte sätt på länge.
Är så roligt att vi fått upp kontakt, nu ska vi allt behålla den också för nåt av det tråkigaste som finns
är när man tappar kontakt med en härlig person.
Hoppas eran dag/kväll var lika ba som min!

Imorgon är dags att lyssna till Överlevaren Mietek Grochers berättelse om hur han överlevde förintelsen.
Jag har redan sätt honom en gång tidigare och det är mycket starkt av honom att gå ut med sin berättelse för skolklasser runt om i Sverige. Ja det lär ju bli en morgon full av gråt men jag är glad att jag får chans till att lyssna till honom igen.
Tomorrow=no mascara!

Godnatt!



Mitek Grocher, en söt liten farbror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0