Min bästa vän♥

Jag har två vänner som står mig väldigt nära. Mina två bästa vänner Lovisa Johansson & Sabina Harrysson.
Dessa två tjejer är helt underbara och betyder väldigt mycket för mig!
Anna Lovisa Mathlena Johansson har jag kännt i 15 år, våran vänskap började på dagis och håller ännu.
Vi kan berätta allt för varandra och när vi inte har något att prata om är vi inte rädda för tystnaden som blir, utan förstår varandra. Vi är både lika och olika, ungefär som Ying och Yang som hör ihop med varandra.
Lovisa är en underbar person som man bara måste tycka om. Hon är snäll, omtänksam, rolig, speedad och bara sprider en härlig energi runt omkring sig. Hon tänker alltid på människorna i hennes omgivning och när vi är med varandra kommer vi alltid på något att göra, vi har en tendens till att vara väldigt spontana och när vi väl beslutar något så gör vi det också, tillsammans har vi många minnen ihop som beror på vår spontanhet.
Sabina Marianne Harrysson har jag kännt  sedan hon föddes. Våra familjer står varandra nära och mina föräldrar kände hennes föräldrar redan innan vi föddes. Det är lustigt att dom tajmade in tiden så bra, jag och Sabina föddes år 1994 och våra systrar år 1996.
Sabina är också en underbart härlig tjej och vi är nog mer lika varandra än olika. Det som skiljer oss åt är hennes heta  temperament och mitt lugna temperament. Sabina är även hon en gullig, häftig, rolig och omtänksam tjej som jag kan berätta allt för. Vi har många fina minnen ihop och ett extraspeciellt minne var då våra familjer reste till Mallorca sommaren 2008.

Det är svårt att få fram ord som beskriver hur mycket jag älskar dessa tjejer och hur mycket dom båda betyder för mig men när ni läst detta hoppas jag ni förstår vad det är jag menar. En riktig vän växer inte på träd, en riktig vän är en gåva från himmelen. ♥



Från vänster: Jag, Sabina, Amanda och Emelie.

Kommentarer
Postat av: Lovi

Älskar dig min bbästuu <3

2011-02-20 @ 20:54:28
URL: http://lovijohansson.blogspot.com
Postat av: sabina

haha så sant, men våra systrar är födda 1996 haha! :)<3

2011-02-21 @ 12:07:23
URL: http://sabinahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0