Min familj

Min familj består av mig, min mamma Annelie Elin Ejdenwik Egonsson, min pappa Per Rickard Egonsson, min yngre syster Amanda Maria Egonsson och mina två djur kaninen Nisse & marsvinet Maggan.
Mamma är 40 år och halvfinsk, vilket gör mig till tre kvarts finne eller nåt sånt. Pappa är 39 år, ett år yngre än mamma och Amanda är 15 år gammal, en riktigt trotsig tonåring! Nisse är ca 2 år gammal och Maggan är ca 6 år, vilket är gammalt för att vara ett marsvin.
Mamma och pappa har varit förlovade i 19 år tror jag, men gifte sig den 10/10 2010 vilket var på tiden.
Jag har ärvt mina egenskaper från pappa, vi är båda musikaliska och har ett lugnt temperament för det mesta. Många kallar mig segpropp vilket är något som förfölljt mig hela livet, är väl också något som kommer från pappa.
Min syster Amanda däremot har ärvt sitt heta temperament från mamma, och tillsammans är dom två som två ilskna bin, men mamma brukar säga att det är något som kommer från hennes finska sida.
För övrigt har jag en bra rellation till min familj och det är något jag är glad över.
Jag har världens bästa familj. ♥
Jag har en pojkvän också. Hans namn är Anton Björklund. Vi har varit tillsammans i ett år och tre månader nu. Det är mitt första riktiga förhållande och vi träffades via hans kompis kan man säga. Anton och jag är väldigt olika och lika envisa, men vi fungerar bra ihop för det mesta. Jag älskar honom och i Maj ska vi resa utomlands tillsammans. ♥
Nu får det nog räcka så om ni ska orka läsa allt! ;)
Bild från bröllopet ♥
Nisse bubben♥
lillPrinsessan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0