IM HOME

Anlände från Mallorca idag! Det har verkligen varit en mysig semester men såklart så lyckades vi tajma in mallorcas 7 dagars regnperiod av alla 365 dagar. Det regnade och mullrade till och från de tre första dagarna men sista tre dagarna blev strålande fina och det räckte för att få en bränna kan jag säga, har nog aldrig smörjt in mig så lite som jag gjort nu.. men det ledde ju till att jag näst intill brände hela ryggen igår. Det har iallafall varit en toppensemester med älsklingen och hans familj och jag är så glad över att dom ville ha med mig på resan. Dom är för goa!
Bilder lägger jag upp imorgon för nu vill jag bara sova efter en lång dag, sen taggas det inför krampen imorgon också.
GRISMAKT!
godnatt


Foto: Matilda Björklund.
Alcudia hamn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0