YOU SMILE, I SMILE.

Det gick jättebra att jobba igår och jag kom bra överens med personalen och hundarna, verkligen roligt!
Inatt hade jag min älskade vän Jennifer sovandes här. Vi satt uppe stora delar av natten, bara pratade och lyssnade på Justin Bieber. Kan berätta allt för den tjejen.
Enda sen förra lördagen då jag faktiskt tog mig tid till att kolla på filmen Never Say Never, så har jag rent ut sagt börjat älska Bieber, det är något med den killen som ger en Bieber Fiever!
Förstår inte varför så många trackar honom, han har en talang som inte finns hos alla. Jag tyckte om honom innan han blev känd här i sverige, men sedan när justin hysterin kom hit, tog jag avstånd från det och nu efter filmen så älskar jag killen, ja gud vad vi tjejer blir paralyserade ibland.

Idag var vi uppe på stan en sväng, jag och mina shoppingmonster Jennifer och Lovi. Hade det väldigt roligt och hittade en bikini, leopard-bolero och en topp på sommarean. Behöver ju egentligen inte mer kläder men det går inte att undvika att shoppa när tidigare kläder man spanat ut blir nedsatta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0