Born this way

"there's nothin wrong with lovin who you are"
She said, "'cause he made you perfect, babe"

"so hold your head up girl and you'll go far,
Listen to me when I say"

I'm beautiful in my way
'cause god makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way
Tycker denna text är väldigt bra, dessutom älskar jag denna låt med Lady GaGa.
Var ju ett tag sen sist, har haft lite annat att göra emellan åt. Vad har man gjort idag då?
var i skolan först i skolan och gjorde matteprov på ekvationer, det gick bra tror jag! Sedan bar det upp på stan med Elin Borehed för en fika på Soleo. Hade så mycket att prata om då vi inte träffas så ofta trotts att vi går i samma skola, lite roligt faktiskt. Vi gick också runt o kollade lite i affärer, jag blir så shoppingsugen sugen men är tvungen att hålla i mina pengar nu..

Vill ha denna Jump Suit, tänk vad
snygg till sommaren och bruna ben!
Nej nu ska jag väl ta ett varmt bad till att börja med och sen ta och plugga lite. Blir väl kanske någån film senare mot kvällen. Lägger upp ett inlägg senare, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0