Happi

Den här dagen har varit bra!
Först skola, fick reda på att jag är en av dom som eventuellt får åka på utbyte till Holland i April, om jag nu ska det..
Efter skolan gick man då till Willys för att köpa godis, kostar 37 kr/kg och köpte ett par hekton för 10 kr, skitbilligt! Och eftersom att det inte blev någon träning idag så gick jag och Tea hem från skolan vilket tog 40 min. Efter det vare dags för mig att dra mig mot frisören och ja det blev jättebra tyckte jag. Jag är supernöjd!
Har även skickat ut mitt CV lite här och var så hoppas verkligen på svar från intresserade nu!
Resultat: en nyklippt och blond Sanna!

Kommentarer
Postat av: Anton

Den tröjan och dina clown byxor blir fint :D

2011-03-03 @ 22:10:32
Postat av: Anton

Den tröjan och dina clown byxor blir fint :D

2011-03-03 @ 22:12:11
Postat av: Sanna

haha ja det skulle det nog.. eller också inte :D

2011-03-13 @ 20:37:46
URL: http://sannaegonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0