Sköna Vår!

Åh vilken härlig dag det har varit, plusgrader och solsken!
Morgonen tillbringade jag hos älskling, sedan bar det av mot stan med min fina och söta lillasyster i vårvädret.
Kom hem med ett par jeans och solglasögon, yeh!




Liknade dom jag köpte!

För en stund sedan kollade jag och Lovi på "I Know what you did last Summer", ni vet skräckfilmen från 1990 talet som handlar om ett gäng ungdomar som tror sig ha mördat en fiskare som snart kommer att bli deras mardröm. Det var banne mig en av det otäckaste filmerna på länge just för alla "oväntade" scener, trotts att jag redan sett den tidigare.
Men tycker ni inte också att tidigare skräckfilmer är mer av kvalité än 2000 talets?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0