You will always remember this as the day that you almost caught,Captain Jack Sparrow"

Yes idag var jag med compani iväg och såg Pirates of the Caribbean 4 i 3D. Förvånadsvärt bra faktiskt, och inte minst på grund av puddingen Johnny Depp!

I veckan har ju nationella dragit igång och idag stod första mattenatioella på tur. Men det gick rätt bra tror jag. Är inte en höjdare på matte i vanligt fall så vi får se hur resultatet blir, men jag kände mig säker på det uppgifter jag skrev så det är ju bra!
Imorn väntas ju spansknationella då man ska skriva en uppsatts, jag fattar inte varför man tvingas till detta? att skriva en hel uppsatts på ett språk man endast behärskar lite av, är det möjligt?..
aja nu ska jag kolla på Off The Map och sedan sussa!


Jack Sparrow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0