have you ever done something you can't change

Igårkväll hade jag och Lovi filmys, åt jordnötsringar, jordgubbar och kollade på första filmen av Transformers. Vid 11.30 tiden kände jag mig lite busig nämligen för då planerade jag och  Anton att han skulle komma hit och sova, så utan att väcka mina föräldrar kastade jag ner dörrnycklarna genom fönstret så han kunde ta sig in. Upptäckta blev vi lite senare. Det kändes så kul o göra en sån grej och jag blev riktigt glad över att älsklingen kom.
Idag ska vi i familjen gå upp på stan och strosa och äta lunch på troligtvis Kina Muren. Ikväll kommer nog Jennifer hit för vi ska fira ettårig vänskap.
Vi hörs senare,
poos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0