JAG KOMMER

jäklar vad jag har blivit dålig på det här, inte bra alltså!
Får ta tag i bloggandet nu igen, har inte haft motivationen till att blogga helt enkelt men är dags att börja igen känner jag!
Ja idag är det en helt vanlig dag förutom att jag gjorde mig själv jävligt besviken genom ett prov i skolan. Fick tillbaka spanskaproven  i morse och det såg ju inte så värst bra ut för mig kan jag säga men det värsta är att det beror på ynka slarvfel här och där. Nu fan måste jag ta och skärpa mig inför de nationella proven i spanska som vi kommer börja med på tisdag, jag ska fan ha bra betyg i spanska när jag går ut!
Ja förutom besvikelsen så har vi varit iväg och firat två av mina kusiner idag så nu har jag ätit mig proppmätt på bullar och allt vad det nu var. Jag vill egentligen bara lägga mig på sängen och kolla på film nu fast det kan jag ju inte eftersom att jag ska plugga historia, man har ju fått två inlämningsuppgifter att göra klart till på onsdag. Min helg kommer ju bli jättekul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0