Just can't get enough

Fyfan vad skönt, nu är alla prov och inlämningar klara och jag fick dessutom godkänt på mattenationella vilket gjorde min dag. Sommaren närmar sig med stora steg och om en vecka åker jag till Mallorca. Snacka om att jag längtar!
Man har ju hört om det jäkla vulkanutbrottet på Island och om rökmolnet som ska drabba flygtrafiken i europa, det rökmolnet hörde jag är påväg att tyna bort nu och det glädje mig också.
Nu lyssnar jag på Lady GaGas nya album och ränsar i min garderob.. jag ska skicka dom kläderna jag inte använder till barn i Afrika. Kände att det kunde vara bra att göra en god gärning och skicka kläder till behövande istället för att låta kläderna hamna på en sopptipp där ingen har nytta av dem, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0