I'm just a holy fool

Ja spanska nationella är för sin del avklarat.. en jävla lättnad kan jag säga. Får se om jag ens ska fortsätta läsa språket i 2:an sen..
Förresten så kollade vi på skräckfilm i skolan idag, inte alltid man får göra det på skoltid liksom? så det var lite kul, filmen hette "What lies beneaths" och var väl kanske inte den bästa, och inte så läskig för den delen heller men är alltid lika kul att höra andras skrik och fasa när man kollar skräckisar! Förresten tänkte jag på en sak efter filmen, egentligen behöver man ju inte ha den där rädslan för andar och spöken som vi faktiskt har
(även om det ibland känns skrämmande), för sålänge du inte gjort någonting mot denne så kommer inte den göra illa dig.. om det nu finns andar? okej jag är lite vedskeplig av mig, det måste jag säga, men jag kan ta det måttligt. Fast mörka nätter när mardrömmar väcker än så inbillar man sig lätt saker.. det gör iallafall jag.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest.
Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly... stupid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0